מהפכת ה-AI בעולם המכרזים – וובינר מרתק בפתח

מהפכת ה-AI בעולם המכרזים – וובינר מרתק בפתח

מהפכת ה-AI בעולם המכרזים – וובינר מרתק בפתח

וובינר מכרזים בעידן הAI

עולם המכרזים עומד בפני מהפכה של ממש, כאשר טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) משנות את כללי המשחק. כדי לעזור לכם להבין את ההשלכות המשמעותיות של שינוי זה, אנו גאים להזמין אתכם לוובינר מרתק בנושא "מכרזים בעידן ה-AI: כיצד טכנולוגיה משנה את כללי המשחק".

הוובינר יתקיים ב-10 בספטמבר בשעה 11:00 בבוקר, ויארח שני מומחים מובילים בתחומם: עו"ד בלה זהבי, מומחית בתחום המכרזים, ואלכס קפלונוב-טוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי ברנטסייפ. שני המרצים יחלקו תובנות מעמיקות על האופן שבו AI משנה את נוף המכרזים.

במהלך הוובינר, נעמיק בנושאים קריטיים כמו חשיבות הכניסה לעולם המכרזים, תוך בחינת היתרונות והחסרונות. נלמד כיצד לקבל החלטת GO-NO-GO על מכרז בתוך 10 דקות בלבד, ונחשוף כיצד ניתן להשתמש ב-AI להכנת מענה יעיל למכרז.

אחד הנושאים המרכזיים שיידונו הוא ניתוח מכרזים באמצעות AI. נראה כיצד טכנולוגיה זו מאפשרת זיהוי מהיר של תנאי סף, סיכום תמציתי של השירות הנדרש, והשוואת דרישות ערבויות בין מכרזים שונים. נבחן את היתרונות המשמעותיים של שימוש ב-AI בתהליך המכרז, כולל קיצור משמעותי של זמני עבודה וזיהוי מדויק של דרישות ותנאים.

עם זאת, חשוב לנו להציג תמונה מאוזנת. לכן, נדון גם בחסרונות ובנקודות שבהן כדאי להיזהר בשימוש ב-AI בתהליכי מכרזים. בנוסף, נעסוק בניתוח תחרותי בעזרת AI, כולל זיהוי מתחרים פוטנציאליים וניתוח יתרונות וחסרונות שלהם.

נושא מרתק נוסף שיידון הוא מהפכת הערבויות הדיגיטליות, שמשנה את פני עולם הערבויות. לסיום, נציג דוגמה מעשית של מה ניתן להפיק בעזרת טופס מכרז בפלטפורמת AI חינמית.

הוובינר מיועד למגוון רחב של אנשי מקצוע, כולל קבלנים ונותני שירותים המשתתפים במכרזים, מנהלי מכרזים בחברות, יועצים עסקיים ועורכי דין המתמחים בהכנה למכרזים, ומנהלי פרויקטים העוסקים במכרזים.

אל תחמיצו הזדמנות זו להישאר בחזית הטכנולוגיה ולרכוש כלים חיוניים להצלחה בעולם המכרזים המשתנה. הירשמו עכשיו והבטיחו את מקומכם בוובינר זה, שעתיד לשנות את הדרך שבה אתם ניגשים למכרזים.

להרשמה: https://www.rentsafe.co.il/rentsafe-webinar/

וובינר מכרזים בעידן הAI
וובינר מכרזים בעידן הAI

צרו איתנו קשר

רוצה לשמוע עוד פרטים? יש לך שאלה?
מלאו את הטופס הזה או שתשלחו לנו אימייל ונחזור אליכם במהרה.

אולי יעניין אותך גם

כתבות אחרות שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו...

הזינו כתובת מייל וקבלו עדכונים לגבי ערבויות חוץ בנקאיות,
ניהול נכון של פיננסים והטבות בלעדיות!

קובץ להורדה ללא עלות

מכרזים בעידן ה-AI:
פתרונות לחסמי השתתפות במכרזים

הירשמו עכשיו להורדת הקובץ בחינם!

האתר עושה שימוש ב- cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן

בדרך לערבות עוצרים להתייעצות!

קבלו שעת ייעוץ חינם עם יועץ ערבות מומחה"
*ללא התחייבות לתוך שעה