יצירתיות היא המפתח – פתרונות לעסקים בתקופת משבר

יצירתיות היא המפתח – פתרונות לעסקים בתקופת משבר

יצירתיות היא המפתח – פתרונות לעסקים בתקופת משבר

פתרונות יצירתיים לעסקים בזמן משבר - RentSafe

איך לקוחות רנטסייפ מצליחים לשגשג למרות האתגרים

בעידן כלכלי מאתגר שבו משברים ואי-ודאות הם כמעט נורמה, עסקים נאבקים על קיומם. אולם למרות כל הקשיים, עסקים רבים מצליח למצוא דרכים יצירתיות ומקוריות להתגבר על המכשולים ולהמשיך להתקדם.

באמצעות אסטרטגיה מחודשת, גמישות מחשבתית ומוכנות להסתגל לשינויים – עסקים קטנים כגדולים מצליחים לפרוץ חלונות הזדמנויות חדשים, להתרחב לשווקים חלופיים או למצוא תחומי פעילות נוספים. הסוד הוא לא להילחץ מול הקשיים אלא לראות בהם איתות להתחדשות ולחידושים.

חלון הזדמנויות עם רשויות מקומיות ומכרזים ציבוריים

בענף הבנייה, האטה במכירות והקפאת פרויקטים פרטיים הביאו קבוצת קבלנים להסיט את מרכז הכובד למכרזים ופרויקטים של רשויות מקומיות וציבוריות, שם הפעילות יחסית יציבה. "יש המון מכרזי פיתוח ותשתיות מתפרסמים ברשויות," מסביר אחד הקבלנים השותפים. "הפעילות שם יציבה, והמגוון גדול – בניית מוסדות, גנים, בתי ספר, תשתיות תחבורה ועוד."  

הקבוצה החלה לרכז מאמצים בזכייה במכרזים עירוניים, תחום שבו חלק מהמתחרים נרתעים בגלל הדרישות הבירוקרטיות הרבות. "בזכות רנטסייפ שעמדה לימיננו, הצלחנו לעמוד בכל הדרישות להנפקת ערבויות מכרזים וערבויות ביצוע," הוא אומר. "התחלנו עם פרויקטים קטנים במספר רשויות, והדבר התגלגל מהר מאוד."

פתרון יצירתי למחסור בכוח אדם – הכשרת עובדים חדשים

אחד האתגרים המרכזיים שעסקים רבים נאלצים להתמודד איתו הוא מחסור חמור בכוח אדם מקצועי. בענף הבנייה למשל, קבלנים נאלצו לצמצם משמעותית את היקפי הפעילות בשל מחסור בפועלים.

אולם קבוצת קבלנים אחרת בחרה בגישה יצירתית – במקום לצמצם, הם השקיעו בהכשרת כוח אדם חדש. "נוצר כאן מעגל קסמים – יש חוסר גדול בעובדים מקצועיים, אבל גם המון מובטלים שיכולים לרכוש מקצוע מבוקש," מסביר אחד הקבלנים.  

"אז הקמנו מרכז הכשרה בשיתוף עם רשות התעסוקה, והשקענו בהדרכה של עשרות עובדים חדשים. כעת יש לנו צוות מקצועי ומיומן שיכול לספק מענה לכל הפרויקטים שנזכה בהם."

השקעה בשיווק וכניסה לתחומים חדשים

גם במגזר העסקי אחרים יזמו צעדים של חשיבה יצירתית ופריצת דרך לשווקים חדשים. לדוגמה, חברת ריהוט החליטה להשקיע משאבים בשיווק ממוקד למגזרי לקוחות חדשים.

"לנוכח הירידה בצריכה הפרטית, החלטנו לפנות לשוק העסקי והמוסדי," מסבירה מנהלת השיווק של החברה. "יצרנו קמפיין חדש ומותאם ללקוחות מלונות ומשרדים, תוך שימת דגש על ריהוט איכותי וחסכוני. בסופו של דבר הצלחנו להחזיר את המכירות ואף לפתוח תחום פעילות חדש."

גמישות והסתגלות הן המפתח

כפי שעולה מהדוגמאות הללו, הדרך להצלחה בתקופות משבר עוברת דרך גמישות מחשבתית, יכולת לזהות הזדמנויות חדשות, ונכונות להסתגל לשינויים ולפנות לשווקים חלופיים. חברת רנטסייפ, נמצאת כאן כדי לאפשר את הגמישות הזו בהנפקת מהירה של ערבויות מכרז, ערבות ביצוע, רישיונות וכל הנדרש לצורך הרחבת פעילות העסק.

אנו גאים לספק ללקוחותינו את היכולת להנפיק ערבויות לעסקים שונות בקלות, תוך שמירה על פשטות ויעילות. רבים מלקוחותינו הם חוזרים ונהנים מיחס אישי לכל הנפקת ערבות חדשה, או ממשיכים להחזיק ביותר מערבות פעילה אחת בכל זמן נתון. בכך אנו יוצרים שותפות אמיתית והדדית בדרך להצלחה.

אז אם גם העסק שלכם מחפש פתרונות יצירתיים להמשך צמיחה בתקופות קשות אלו, אל תהססו לפנות אלינו לערבות לעסק. יועצי הערבויות שלנו יסייעו לכם למצוא את ההזדמנויות החדשות ולדלג על החסמים כדי להגיע אליהן.

צרו איתנו קשר

רוצה לשמוע עוד פרטים? יש לך שאלה?
מלאו את הטופס הזה או שתשלחו לנו אימייל ונחזור אליכם במהרה.

אולי יעניין אותך גם

כתבות אחרות שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו...

הזינו כתובת מייל וקבלו עדכונים לגבי ערבויות חוץ בנקאיות,
ניהול נכון של פיננסים והטבות בלעדיות!

קובץ להורדה ללא עלות

מכרזים בעידן ה-AI:
פתרונות לחסמי השתתפות במכרזים

הירשמו עכשיו להורדת הקובץ בחינם!

האתר עושה שימוש ב- cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת יש ללחוץ כאן

בדרך לערבות עוצרים להתייעצות!

קבלו שעת ייעוץ חינם עם יועץ ערבות מומחה"
*ללא התחייבות לתוך שעה